torsdag den 21. juni 2012

Stilhed..













Som de fleste nok har bemærket, står det pt. MEGET stille til på bloggen. Som skrevet tidligere er jeg midt i eksamen og samtidig er vi i fuld gang med at flytte, kæresten og jeg. På mandag har jeg min sidste eksamen, og derefter vil jeg begynde at blogge regelmæssigt igen:-)
Min kost er nok ikke værd at blogge om, i hvert fald ikke når det handler om sundhed, dog får jeg trænet en del, så det er jo godt nok;-)
Jeg er utrolig sulten hele tiden lige pt og der er røget en del slik og chokolade ned midt i eksamens læsningen, ups...!!! Men efter mandag er jeg igen klar til at komme på rette spor igen:-)
Nu er der heller ikke nogle undskyldninger, da vi flytter så tæt på fitness centeret nu, at vi kan se det fra vores soveværelses og stue vinduer:-)

Jeg har en masse spændende opskrifter liggende til jer, som jeg snart vil blogge om, så hold øje!

Jeg håber i alle har det godt derude! :-)

1 kommentar:

  1. Uh, nu har jeg fået læst hele din blog! Super god! :-) Jeg håber, at du snart begynder at blogge igen :-) & lige en lille reminder: Du har "lovet", at skrive kuren, Low Carb ind på bloggen :-) Den vil jeg rigtig gerne i gang med i slutningen af juli, hvor jeg har sommerferie :-) Dejlig sommer til dig :-)

    SvarSlet