onsdag den 25. april 2012

Før og efter billeder

Når jeg kigger på tumblr's er det tit de mange før/efter billeder, som fanger min interesse. Jeg synes at det er helt vildt, hvilke resultater mange har opnået, og som oftest på ret kort tid. For mig er det en god motivation, og det får mig til at føle at jeg også kan. Mit eget mål er at jeg selv vil få mulighed for at kunne poste et før/efter billede her på bloggen, når jeg når mit mål ;-)
Hvordan har i det med før/efter billeder? får det også jer til at føle at når de kan, så kan i også?









OBS! Jeg vil gøre opmærksom på at mine egne billeder, som jeg selv har taget, er signeret med min blog adresse. Alle andre billeder er nogle jeg har fundet rundt omkring. Hvis nogle føler jeg har taget deres billeder eller lignende, er i velkomne til at kontakte mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar