søndag den 22. april 2012

Iphone billeder

Jeg elsker at tage billeder med min iphone af alt hvad jeg fortager mig. Lige pt har jeg 756 billeder i mit album (!!!!) og der kommer løbende flere. Jeg tager billeder af alt fra en smuk solnedgang til det mad jeg spiser (.. Det undre vidst efterhånden ikke nogen hehe ;-) )
Her kommer et lille udkast af billeder jeg har taget det seneste år!
Her hjemme ELSKER vi burger. Når det skal være lidt sundere plejer jeg at lave bollerne selv, og det samme med fritterne. Her er det en grov rugbolle med salat og bøf, og fritter bestående af kartofler/gulerødder. MUMS


                 Gammeldags isvaffel med GUF er noget af det bedste jeg ved.Guf er så undervuderet... det minder mig om at det vidst snart er ved at være sæson for is igen ;-)

Dette er for mig den bedste måde at starte morgenen på. Skyr med bær og mandler, dertil en kop grøn te.
Engang spiste jeg altid havregryn til morgenmad, men efter jeg opdagede skyr for nogle år siden, kan ¨
jeg ikke leve uden. Jeg føler mit blodsukker er mere stabilt når jeg starter morgenen med protein:-)

Smukke smukke roser fra min søde kæreste!

SUPER SUPER SUPER lækker økologisk tapas fra en lille butik i Odense. Vi nød tapas i dyrhaven. Brødet er fra den bio dynamiske bager i Odense, som i øvrigt har vildt meget lækkert brød. Helt sikkert er besøg værd! :-)

Efter tapas spiste vi de lækreste kager å cafe norden i indre København. Belgisk chokoladekage med vanilje creme, og en lækker lækker hindbær cheese cake.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar