tirsdag den 24. april 2012

Sygdom... ingen motion og masser af hvidt brød!

Øv øv, jeg er desværre blevet rigtig syg. Siden jeg kom hjem fra skole igår, har jeg stort set kun ligget under dynen og drukket en masse te, samt levet af frugt, yoghurt og hvidt brød. Udover at det er forfærdelig træls at være syg og væk fra skolen, så går det mig også lidt på at det kommer nu her midt i min kur. At være sengeliggende og spise på den måde, som jeg har gjort, gør ikke ligefrem noget godt for kroppen. Men jeg har simpelthen ikke orket at stå med alt muligt, og lige nu har min krop vidst også bare brug for at hvile! Hvad gør i når i er syge, og samtidig prøver at tabe jer? er i ligeglade i de dage i er syge, eller sørger i for stadig at spise så sundt som muligt?
Imens jeg ligger og håber på at blive rask, vil jeg holde modet oppe ved at poste nogle billeder som minder mig om sol, sommer, dejlig mad, og motion :-)









2 kommentarer:

  1. Faldt tilfældigt over din blog. Er helt vild med dit tip omkring hvidkål, og resten herinde (hvilket naturligvis er begrænset, da bloggen er forholdsvis ny) er også inspirerende. Kort fortalt; keep up the good work!
    Mange hilsner og glade tanker fra Camilla

    SvarSlet
  2. Kære Camilla
    Tusind tusind tak for din søde kommentar. Du kan tro at jeg blev glad, da jeg læste den. Jeg er glad for at du kan lide mit tip omkring hvidkål - det er altså super godt, hvis man prøver at spare lidt på kulhydraterne, eller bare vil prøve noget nyt i stedet for pasta :-)
    Der vil løbende komme meget mere på min blog, og jeg håber at du har lyst til forsat at kigge med:-)

    God dag!

    Kærlig hilsen Stine

    SvarSlet