mandag den 30. april 2012

Hvad vil i gerne læse om?

Min blog er stadig forholdsvis ny, hvilket også betyder at jeg ikke er særlig øvet i at blogge endnu;-)
Jeg er ikke klar over om der er nogle, som er inde og lure på min blog fast eller om jeg kun har engangs besøgende (Og dette betyder selvfølgelig at man gerne må smide en kommentar, hvis man læser med;-) )
Jeg prøver så vidt muligt at gøre min blog interessant, og prøver at variere mine indlæg med motiverende billeder og opskrifter. Det er sådan jeg helst fortrækker en sundheds blog - en blanding af billeder, tips/tricks og opskrifter.
Men hvad vil i derude egentlig helst læse om? hvad gør en blog interessant at læse? Ris og ros modtages med kyshånd:-)

Jeg vil bestræbe mig på at forsætte med at blogge ofte, også håber jeg at i vil kunne lide det:-)

Håber i alle har haft en god dag, og nydt det skønne vejr :-)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Har lige fundet din blog i dag og begyndt at læse den fra en ende af.

    Synes den virker til at være rigtig spændende og kan godt lide din sammensætning af de forskellige elementer især de motiverende billeder (hvis de kan, så kan jeg fan.. også).

    Har selv været i gennem et længere slankeforløb som begyndte i januar 2011 og har nu tabt omkring 12 kg. Mangler stadig det sidste og at blive mere stram og lean i det, men det skal jo nok komme. Spiser selv efter LCHF foreskrifterne og elsker den vidunderlige mæthedsfornemmelse og det stabile blodsukker man får ved denne form for ernæring.

    Mvh. Heidi

    SvarSlet
  2. Hej Heidi :-)

    Mange tak for din konstruktive, og søde kommentar! Det er rigtig dejligt at høre, at du kan lide min måde at blogge på og sammensætningen af forskellige elementer - det varmer:-)

    Jeg har det akkurat på samme måde! Når de kan, så kan VI også!!! :-)

    Stort tillykke med dit flotte vægttab - 12 kg siden Januar, det er virkelig flot!
    Det er fedt at høre, at du også har succes med LCHF foreskrifterne, det er nemlig fantastisk hvor stabilt ens blodsukker kan blive, og hvor meget godt et lavt kulhydrat indtag kan gøre for kroppen. Jeg har selv spist MANGE kulhydrater her i weekenden, og kan tydeligt mærke hvor negativt min krop har reageret på det idag. Svingende blodsukker,træthed og føler mig proppet og mæt på en ubehagelig måde.

    Jeg håber at du forsat vil følge min blog, og jeg ønsker dig mange mange gange held og lykke med din forsatte livsstils ændring og vægttab:-)jeg er sikker på at du nok skal nå dine mål - det lyder til, at du har en god og sund indstilling til tingene :-)

    Kærlig hilsen Stine

    SvarSlet