lørdag den 28. april 2012

Hjemme træning




På en grå og trist regnvejrsdag, kan det være svært at komme op i fitness centeret - i hvert fald for mig. Når jeg ikke kommer i fitness, plejer jeg at træne hjemme, og gå ture. Her kommer eksempler på hvordan jeg træner hjemme:

- Tager 10 gange op og ned af vores bagtrappe. Skiftevis spurt og lunges. Det giver hurtigt sved på panden, hvis du sørger for at holde tempo højt.
- Laver jumping jacks (se video længere nede)
- Træner mave (se video)
- laver squats, gentager 3-4 gange
- Træner calf raises (se video)
- laver en stille stående "squat" op ad væggen, 60 sek. af gangen med 3 gentagelser.

På denne måde får jeg rørt mig, og trænet selvom jeg ikke er taget i fitness centeret:-)
Hvad med jer? har i forslag til gode øvelser, som man kan lave hjemme?

Jeg bruger som oftest disse videoer, som inspiration til min hjemme træning: 


Calf raises på trapper, du kan også lave uden, hvor du bare er stille stående:

 

Jumping Jacks


Karena and Katrina, laver en del gode video med forskellige øvelser der er nemme at lave hjemme:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar