tirsdag den 22. maj 2012

2. dag på low carb kuren

Så er min 2. dag på low carb kuren overstået, og det er gået rigtig godt.
Jeg vågnede og var rigtig frisk i morges, og har ikke følt mig overmæt eller proppet på noget tidspunkt. Startede dagen med et dejligt måltid: knækbrød med ost, honningmelon/hindbær og 100 g skyr. Super lækkert og meget mættende. Spiste morgenmad senere end jeg plejer, så var mæt helt indtil frokost, hvor jeg spisteb en salad nicose med tun og æg. Mine mellemmåltider har bestået af grøntsagsstænger og et æble. Til aftensmad spiste jeg bagt aubegine med en bøf, yoghurt dressing og salat. Her til aften har jeg små spist lidt; har spist et æble, nogle cherry tomater og lidt pesto.

Motion er der ikke blevet meget af - kan godt mærke at jeg ikke indtager særlig mange kalorier, og mit energiniveau er meget lavt. Både igår og idag har jeg gået en tur, og det er det. I morgen satser jeg på lidt let styrketræning efter morgenmaden.

Jeg havde slet ikke regnet  med at jeg ville overholde kuren idag - jeg plejer højest at gennemføre en dag, også tænker jeg at jeg godt liiiiige kan spise det og det. Jeg er super motiveret nu hvor 2. dagen også er overstået.



 
Indkøb til første del af kuren. Det er ikke en budget venlig kur, da madvarene hurtigt er brugt op.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar