onsdag den 23. maj 2012

3. dag på low carb kuren

Så er 3. dag på low carb kuren overstået. Endnu en dag har jeg holdt mig fra alle fristelser - og overraskende nok, så har jeg faktisk slet ikke haft samme trang til "forbudte" ting, som jeg plejer. udover dette er jeg dejlig mæt på en god måde, som jeg heller ikke har oplevet før. Jeg er virkelig overrasket over hvilken positiv effekt kuren har på mig, da jeg ikke har oplevet det med nogen kur tidligere:-) jeg føler slet ikke at jeg sulter på nogen måder. Dog har jeg ikke rigtig nogen energi til at træne særlig meget, jeg styrkede trænede meget let i en lille halv time idag. Udover dette har jeg gået og cyklet lidt.
Jeg føler allerede at jeg har tabt mig, men jeg ved ikke om det mest er fordi at jeg ikke er fyldt på samme måde som jeg plejer :-) jeg er helt vildt spændt på hvad vægten siger når ugen er omme. På fredag kommer jeg desværre ikke til at holde kuren helt, og heller ikke lørdag, da jeg skal ud begge dage, og ikke har mulighed for at tilpasse min mad derefter. Jeg har dog tænkt mig at forsætte på kuren efter weekenden :-)

Min mad idag har været meget lig igår; melon/hindbær, skyr, knækbrød og ost til morgen. Grøntsagsstænger til mellemmåltid. Salad nicose til frokost. En nektarin til mellemmåltid. Yoghurt marineret kyllingebryst, spidskål, 100 g ovn kartofler og hjemmelavet pesto til aftensmad. En lille håndfuld hindbær til aften.

Jeg ville ønske at jeg havde energi til at træne ordentligt, og få lidt sved på panden. Det vil helt sikkert give det bedste resultat, men har ikke rigtig kunne komme igang synes jeg.

Jeg er spændt på om min dag i morgen, bliver lige så god :-)



Jeg håber at i alle har haft en god dag, og nydt det dejlige vejr.

Hermed lidt billeder som inspiration til sund og lækker mad!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar