fredag den 18. maj 2012

Fredags inspiration!

Kender i de dage, hvor man har lyst til at droppe træningen, til trods for at smide sig på sofaen og nyde at det endelig er weekend? sådan havde jeg det idag. Jeg var meget tæt på at droppe træningen, også bare slappe af. Det er den første weekend længe, hvor jeg ikke har nogle planer alle dagene. Men jeg hankede op i mig selv, og tog op og trænede. 1,5 time blev det til, med både cardio og styrketræning! det var bare så SKØNT! Derefter et langt bad, efterfulgt af en lækker omgang guf til musklerne; Æg, kylling, ristet rugbrød, peanutbutter og lidt grøntsager. Mums! Nu sidder jeg på sofaen med en kop te, og fødderne i et dejligt fodbad. Hvilken herlig måde at starte weekenden på :-) er super stolt af mig selv - fredag plejer at være en farlig dag for mig, som regel ender det med alt for meget slik og god mad, og zero træning..
Håber i får en god weekend derude!
Jeg har tænkt mig at teste en fedtfattig bananis en af dagene, opskriften vil komme når den er afprøvet :-)

Hermed billeder som forhåbentlig kan motivere til en sund weekend!! :-)

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar