tirsdag den 8. maj 2012

Jeg ønsker mig en RYGRAD!

Puha, min sunde uge er ikke startet for godt. Igår droppede jeg træningen, fordi jeg havde en del lektier at se til og aftenen blev brugt på sofaen med snack og film. Idag har det været endnu en lang dag, og jeg var vildt træt da jeg endelig var hjemme. Det blev dog til en times let styrketræning. Da klokken nærmede sig spisetid havde vi begge lyst til noget let og lækkert, så vi endte med en hjemmelavet pizza og nu sidder vi og guffer en stor skål slik. PUHA!! har allerede dårlig samvittighed - egentlig burde jeg slet ikke skrive det inde på min sunde blog, men på den anden side så tror jeg os at det er sundt med en cheat meal engang i mellem, så kroppen kan mærke variation.
Jeg holder hovedet og motivationen oppe, og tænker på at der er en ny dag i morgen! :-)










2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er okay, selvom man får dårlig samvittighed. Der skal være plads til at spise det man kan lide og nyde det. Det sker for os alle.
    Jeg er selv i gang med et vægttab, og er vand til at spise slik hver dag! Så det er hårdt bare at lade være. Men derfor skal man ikke miste håbet! :-)

    SvarSlet
  2. Hej Tamara!
    Du har helt ret i at der skal være plads til alt det man kan lide, og samtidig skal man huske at nyde det når det så sker! ;-)

    Ej hvor sejt at du springer ud i et vægttab, og har droppet slikket nu hvor du er vant til at spise det hver dag! Det kan nemlig være super svært at slippe en vane! Bliv ved med at holde hovedet højt og motivationen oppe, også selvom du måske falder i, så er jeg sikker på at du nok skal nå dit mål:-)

    God aften!

    Kh. Stine

    SvarSlet