onsdag den 2. maj 2012

Dagens tip - gør det nemmere at leve sundt!

At leve sundt betyder oftest at skulle bruge en masse tid i køkkenet på at snitte, skære og tilberede b.la. grøntsager. Jeg kan sagtens bruge over 1 time i køkkenet på at forberede og lave madpakke til næste dag - det er især grøntsagerne, som tager tid at snitte. For at gøre det nemmere og hurtigere for mig selv, så har jeg lavet en "mini salatbar" på en hylde i køleskabet. Dette går ud på at jeg snitter en masse grøntsager,som jeg putter ned i bøtter med låg. Når jeg så skal lave salat til min frokost eller aftensmad, så er det bare at blande hvad jeg skal bruge også er det færdigt på ingen tid. Det er SÅ nemt og har allerede sparet mig for en masse tid:-)

Sådan ser min mini salatbar ud. Jeg variere grøntsagerne alt efter hvad jeg har liggende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar